IvanVada13 Опубликовано 7 декабря, 2016 Опубликовано 7 декабря, 2016 Полная статья на сайте http://www.senatorman.de/opel_omega_b.htm Использовал переводчик. Стырил с драйва)))) Opel Omega B Майже вісім років ознаками Omega A і B - Сенатор Модифіковані тільки в деталях - верхня межа діапазону моделі автомобіля Opel представляє Це було до того з середини 1960-х років успішно практикується в Opel філософії нової моделі приблизно через 4 роки. модифікувати всі оптично і представити в основному недавно розроблений наступника тільки кожні 8 років. У разі Omega A і B Senator оптичні зміни в модель 1991 року, однак, впав з виключно скромним. З боку двигуна інновації з C26NE і C30SE пожирав очевидно в значній мірі бюджет, який був запланований на підтяжки обличчя Омега А і В сенатора. Так що це було Омега А і сенатор У 1994 настав час для наступника, оскільки показники продажів були, звичайно, на початку 1990-х років - з-за кричущих недоліків пасивної безпеки - набагато більш зламана, а то й німецький стандарт величезний приріст попиту на б участь. У період з 29 квітня 1994 року Omega B увійшли в виставкові зали дилера. Новий Omega B взяв на себе і для Omega A і B сенатор вдалося , тому що стратегічна орієнтація Opel повинна бути спрямована по волі материнської компанії GM зокрема малих моделей обсягу. Вгадуємо автоматичного преса, що сенатор B може бути додатково побудований в 1996 році як флагман флоту Opel, не повинно бути правдою. Сенатор як незалежна, верхній округлюють модельним проданого результаті надмірного технічного і оптичної близькості до дешевих Omega, і, звичайно ж, в світлі його недоліки з точки зору пасивної безпеки (які хотіли прийняти в цьому транспортному засобі і діапазон цін кілька потенційних клієнтів) легко мало, щоб виправдати розвиток незалежного наступника. Перші Прототипи нового Omega B спливли в липні 1992 року (AutoBild).AutoBild здогадувався тоді , що новий Омега, ймовірно , представляють верхній кінець палітри Opel.Заходи , передбачені для нових двигунів Omega, а саме 2,0 - літровий двигун з вісьмома клапана з тих пір, новий 2,0 - літровий 16v 136 к.с. і два V6 двигуни з 2,5 (165 к.с.) і 3,0 літра ( 224 PS) в той час було так - звичайно , вже відомі - для фактичної продуктивності двигунів V6 за винятком.Додано повинні придумати 85 і 115 к.с. два 2,5 - літровий дизель.Також відомі в даній області , що новий Omega бути встановлені в стандартній комплектації з АБС і подушками безпеки і 16-дюймові колеса будуть отримуват и. У березні 1993 року вдалося AutoBild зловити інший, по- , як і раніше сильно замаскований "Erl короля" Омега Б. Тепер це було також відомо , що новий 2,5-літровий дизельний двигун від BMW прийде і що підвіска нового Omega буде в значній мірі відповідають в відтоді Omega 3000 -В цей час, то шлях також ясно , що Opel Senator буде вже встановлено на моделі в 1994 році.Крім того, тепер стало відомо , що нова Omega посилені двері, натяжителей ременів і - за додаткову плату - буде доступна з системою контролю тяги. Auto Zeitung вийшов в серпні 1990 року, до речі досі передбачалося, що витончені лінії Omega A триватиме. Лінії вид ззаду пізньої серії досить схожі: Слівце також опублікував у своєму випуску від 28.03.1992 креслення, на яких слід очікувати пізню появу Омега B. Решітка, графічний дизайнер газети уявив подібне раніше, такі як підтяжки обличчя Vectra A, закруглені фари не в відміну від Corsa B.Згідно MOT-редакторів заднім приводом для нового Omega тому не було навіть для дебатів , оскільки не нова Omega ні одна копія приводу на передні колеса, але оселилися в тій же категорії автомобіля Saab повинен бути дев'ятитисячнийВід Saab тисячі дев'ятсот вісімдесят дев'ять відомий автомобіль дивізія відокремилася і з тих пір належали 50% General Motors.Внутригрупповой конкуренції для нового Omega на європейському ринку, викликане занадто багато технічної близькості, GM хотів природно уникнути.У той час підозрі на МОЛ , який буде використовуватися знову 1,8-літрові двигуни для нового Omega, як отриманий з 2,0-літровий шістнадцять клапанів версії 2,3-літровий, який зробив би близько 150 кінських сил.В даний час розробляється двигуни V6, які повинні отримати новий Omega буде початок 1993 року готовий до виробництва і, ймовірно , спочатку запропонована в Vectra A і Calibra.ABS і водія і подушка безпеки пасажира буде новий Omega B з самого початку , щоб довести стандарт як підозрюється слівце.Система натягувач ременя буде також в розробці.А Кондиціонер фреонів буде також запропоновано, а також противоскользящего контролю (ASR) ведучих коліс.Характеристики нової Omega також стало ясно , що нова Omega повинна бути забезпечена можливість повністю переробити в кінці терміну служби. В "Авто-роуд" була опублікована у виданні 28.04.1993 малюнка, так само, як цей журнал представив поява нового Omega одного року до початку виробництва. Знову ж таки, основні елементи безпеки були описані, діапазон двигунів був введений може бути застосовано, навіть якщо технічні характеристики нового покоління V6 двигун не були забезпечені 173 к.с. для 2,5-літровий і 225 к.с. для 3,0-літровий. У слівце також дизайн модель була готова, так само, як побачили мисливці на Лісовий цар Нюрбургринзі Omega A в тестах на витривалість, яка була нібито вже оснащена новим двигуном V6. Kuzka и dovlad 2 Цитата
Админ Kuzka Опубликовано 12 февраля, 2017 Админ Опубликовано 12 февраля, 2017 Английский Кузов компания Eagle (Транспортные средства специального назначения ООО в Болтон), создал 6-дверный лимузин "Eagle Statesman". Лимузин с 1998 года базируется на Opel Omega MV6 и имеет длину 5787 мм. Цитата
Рекомендуемые сообщения
Присоединяйтесь к обсуждению
Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.