IvanVada13 Опубликовано 7 декабря, 2016 Поделиться Опубликовано 7 декабря, 2016 Полная статья на сайте http://www.senatorman.de/opel_omega_b.htm Использовал переводчик. Стырил с драйва)))) Opel Omega B Майже вісім років ознаками Omega A і B - Сенатор Модифіковані тільки в деталях - верхня межа діапазону моделі автомобіля Opel представляє Це було до того з середини 1960-х років успішно практикується в Opel філософії нової моделі приблизно через 4 роки. модифікувати всі оптично і представити в основному недавно розроблений наступника тільки кожні 8 років. У разі Omega A і B Senator оптичні зміни в модель 1991 року, однак, впав з виключно скромним. З боку двигуна інновації з C26NE і C30SE пожирав очевидно в значній мірі бюджет, який був запланований на підтяжки обличчя Омега А і В сенатора. Так що це було Омега А і сенатор У 1994 настав час для наступника, оскільки показники продажів були, звичайно, на початку 1990-х років - з-за кричущих недоліків пасивної безпеки - набагато більш зламана, а то й німецький стандарт величезний приріст попиту на б участь. У період з 29 квітня 1994 року Omega B увійшли в виставкові зали дилера. Новий Omega B взяв на себе і для Omega A і B сенатор вдалося , тому що стратегічна орієнтація Opel повинна бути спрямована по волі материнської компанії GM зокрема малих моделей обсягу. Вгадуємо автоматичного преса, що сенатор B може бути додатково побудований в 1996 році як флагман флоту Opel, не повинно бути правдою. Сенатор як незалежна, верхній округлюють модельним проданого результаті надмірного технічного і оптичної близькості до дешевих Omega, і, звичайно ж, в світлі його недоліки з точки зору пасивної безпеки (які хотіли прийняти в цьому транспортному засобі і діапазон цін кілька потенційних клієнтів) легко мало, щоб виправдати розвиток незалежного наступника. Перші Прототипи нового Omega B спливли в липні 1992 року (AutoBild).AutoBild здогадувався тоді , що новий Омега, ймовірно , представляють верхній кінець палітри Opel.Заходи , передбачені для нових двигунів Omega, а саме 2,0 - літровий двигун з вісьмома клапана з тих пір, новий 2,0 - літровий 16v 136 к.с. і два V6 двигуни з 2,5 (165 к.с.) і 3,0 літра ( 224 PS) в той час було так - звичайно , вже відомі - для фактичної продуктивності двигунів V6 за винятком.Додано повинні придумати 85 і 115 к.с. два 2,5 - літровий дизель.Також відомі в даній області , що новий Omega бути встановлені в стандартній комплектації з АБС і подушками безпеки і 16-дюймові колеса будуть отримуват и. У березні 1993 року вдалося AutoBild зловити інший, по- , як і раніше сильно замаскований "Erl короля" Омега Б. Тепер це було також відомо , що новий 2,5-літровий дизельний двигун від BMW прийде і що підвіска нового Omega буде в значній мірі відповідають в відтоді Omega 3000 -В цей час, то шлях також ясно , що Opel Senator буде вже встановлено на моделі в 1994 році.Крім того, тепер стало відомо , що нова Omega посилені двері, натяжителей ременів і - за додаткову плату - буде доступна з системою контролю тяги. Auto Zeitung вийшов в серпні 1990 року, до речі досі передбачалося, що витончені лінії Omega A триватиме. Лінії вид ззаду пізньої серії досить схожі: Слівце також опублікував у своєму випуску від 28.03.1992 креслення, на яких слід очікувати пізню появу Омега B. Решітка, графічний дизайнер газети уявив подібне раніше, такі як підтяжки обличчя Vectra A, закруглені фари не в відміну від Corsa B.Згідно MOT-редакторів заднім приводом для нового Omega тому не було навіть для дебатів , оскільки не нова Omega ні одна копія приводу на передні колеса, але оселилися в тій же категорії автомобіля Saab повинен бути дев'ятитисячнийВід Saab тисячі дев'ятсот вісімдесят дев'ять відомий автомобіль дивізія відокремилася і з тих пір належали 50% General Motors.Внутригрупповой конкуренції для нового Omega на європейському ринку, викликане занадто багато технічної близькості, GM хотів природно уникнути.У той час підозрі на МОЛ , який буде використовуватися знову 1,8-літрові двигуни для нового Omega, як отриманий з 2,0-літровий шістнадцять клапанів версії 2,3-літровий, який зробив би близько 150 кінських сил.В даний час розробляється двигуни V6, які повинні отримати новий Omega буде початок 1993 року готовий до виробництва і, ймовірно , спочатку запропонована в Vectra A і Calibra.ABS і водія і подушка безпеки пасажира буде новий Omega B з самого початку , щоб довести стандарт як підозрюється слівце.Система натягувач ременя буде також в розробці.А Кондиціонер фреонів буде також запропоновано, а також противоскользящего контролю (ASR) ведучих коліс.Характеристики нової Omega також стало ясно , що нова Omega повинна бути забезпечена можливість повністю переробити в кінці терміну служби. В "Авто-роуд" була опублікована у виданні 28.04.1993 малюнка, так само, як цей журнал представив поява нового Omega одного року до початку виробництва. Знову ж таки, основні елементи безпеки були описані, діапазон двигунів був введений може бути застосовано, навіть якщо технічні характеристики нового покоління V6 двигун не були забезпечені 173 к.с. для 2,5-літровий і 225 к.с. для 3,0-літровий. У слівце також дизайн модель була готова, так само, як побачили мисливці на Лісовий цар Нюрбургринзі Omega A в тестах на витривалість, яка була нібито вже оснащена новим двигуном V6. dovlad и Kuzka 2 Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Админ Kuzka Опубликовано 7 декабря, 2016 Админ Поделиться Опубликовано 7 декабря, 2016 Молодец) Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Админ dovlad Опубликовано 7 декабря, 2016 Админ Поделиться Опубликовано 7 декабря, 2016 Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
futbolfans Опубликовано 7 декабря, 2016 Поделиться Опубликовано 7 декабря, 2016 Красавэлло Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Админ Kuzka Опубликовано 12 февраля, 2017 Админ Поделиться Опубликовано 12 февраля, 2017 Английский Кузов компания Eagle (Транспортные средства специального назначения ООО в Болтон), создал 6-дверный лимузин "Eagle Statesman". Лимузин с 1998 года базируется на Opel Omega MV6 и имеет длину 5787 мм. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Рекомендуемые сообщения
Присоединяйтесь к обсуждению
Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.