Перейти к содержанию

IvanVada13

Пользователь
  • Постов

    46
  • Зарегистрирован

  • Посещение

  • Победитель дней

    2

Активность репутации

  1. Лайк
    IvanVada13 получил реакцию от Kuzka в Резина на допал   
    Безвозмездно, киев, знакомый отдает резину, или выкинет) Вдруг кому то пятака вальнуть хочЦа)))
     
    195/65/15

    Верхние 4 шины, зиму не отдает гад))), бока лысые, средина еще мм 3 есть
  2. Лайк
    IvanVada13 отреагировална Kuzka в Замена порогов Омега Б часть1   
    Итак хочу поделиться опытом по замене порогов на ооб. Мои были в печальном состоянии- решено было заменить. Купил на рынке перова пару порогов. цена актуальная на январь 2017 -1500 грн. Пороги взял черные ибо серые(которые оцинкованные) труднее варить и от них может отставать лакокрасочное покрытие. 
     
    Первым делом удаляем от порога крепеж переднего крыла.

     
    И прикладываем на старый порог наш новый
     

     

     
    Обводим маркером новый порог
     

     

     
    отступаем 1-1,5 см и попериметру проводим еще линии. имо по ним мы и будем резать болгаркой. Обводить еще нужно для того чтобы не высверливать лишние сварные точки.
     

     

     
    Далее приступаем к высверливанию точек
     

     

     
    вот фото специального сверла
     

     

     
    так как точки крепления порога и усилителя находятся в не очень хорошо доступном месте. метим их маркером, для облегчения поиска)
     




     
    далее режим болгаркой по нашему чертежу

     


     
    Берем специальное зубилце(плоское) и помогаем порогу покинуть авто
     







     
    Дальше будет...
     
    ЧАСТЬ2
  3. Лайк
    IvanVada13 получил реакцию от dovlad в Opel Omega B History   
    Полная статья на сайте http://www.senatorman.de/opel_omega_b.htm
    Использовал переводчик.
    Стырил с драйва))))
     
     
    Opel Omega B
     

     
    Майже вісім років ознаками Omega A і B - Сенатор Модифіковані тільки в деталях - верхня межа діапазону моделі автомобіля Opel представляє Це було до того з середини 1960-х років успішно практикується в Opel філософії нової моделі приблизно через 4 роки. модифікувати всі оптично і представити в основному недавно розроблений наступника тільки кожні 8 років.
    У разі Omega A і B Senator оптичні зміни в модель 1991 року, однак, впав з виключно скромним. З боку двигуна інновації з C26NE і C30SE пожирав очевидно в значній мірі бюджет, який був запланований на підтяжки обличчя Омега А і В сенатора.
    Так що це було Омега А і сенатор У 1994 настав час для наступника, оскільки показники продажів були, звичайно, на початку 1990-х років - з-за кричущих недоліків пасивної безпеки - набагато більш зламана, а то й німецький стандарт величезний приріст попиту на б участь.
    У період з 29 квітня 1994 року Omega B увійшли в виставкові зали дилера.
    Новий Omega B взяв на себе і для Omega A і B сенатор вдалося , тому що стратегічна орієнтація Opel повинна бути спрямована по волі материнської компанії GM зокрема малих моделей обсягу. Вгадуємо автоматичного преса, що сенатор B може бути додатково побудований в 1996 році як флагман флоту Opel, не повинно бути правдою.
    Сенатор як незалежна, верхній округлюють модельним проданого результаті надмірного технічного і оптичної близькості до дешевих Omega, і, звичайно ж, в світлі його недоліки з точки зору пасивної безпеки (які хотіли прийняти в цьому транспортному засобі і діапазон цін кілька потенційних клієнтів) легко мало, щоб виправдати розвиток незалежного наступника.
     

     
    Перші Прототипи нового Omega B спливли в липні 1992 року (AutoBild).

    AutoBild здогадувався тоді , що новий Омега, ймовірно , представляють верхній кінець палітри Opel.

    Заходи , передбачені для нових двигунів Omega, а саме 2,0 - літровий двигун з вісьмома клапана з тих пір, новий 2,0 - літровий 16v 136 к.с. і два V6 двигуни з 2,5 (165 к.с.) і 3,0 літра ( 224 PS) в той час було так - звичайно , вже відомі - для фактичної продуктивності двигунів V6 за винятком.

    Додано повинні придумати 85 і 115 к.с. два 2,5 - літровий дизель.

    Також відомі в даній області , що новий Omega бути встановлені в стандартній комплектації з АБС і подушками безпеки і 16-дюймові колеса будуть отримуват
    и.
     
    У березні 1993 року вдалося AutoBild зловити інший, по- , як і раніше сильно замаскований "Erl короля" Омега Б. Тепер це було також відомо , що новий 2,5-літровий дизельний двигун від BMW прийде і що підвіска нового Omega буде в значній мірі відповідають в відтоді Omega 3000 -

    В цей час, то шлях також ясно , що Opel Senator буде вже встановлено на моделі в 1994 році.

    Крім того, тепер стало відомо , що нова Omega посилені двері, натяжителей ременів і - за додаткову плату - буде доступна з системою контролю тяги.
     

     
    Auto Zeitung вийшов в серпні 1990 року, до речі досі передбачалося, що витончені лінії Omega A триватиме. Лінії вид ззаду пізньої серії досить схожі:
     


     
    Слівце також опублікував у своєму випуску від 28.03.1992 креслення, на яких слід очікувати пізню появу Омега B.
     

     
    Решітка, графічний дизайнер газети уявив подібне раніше, такі як підтяжки обличчя Vectra A, закруглені фари не в відміну від Corsa B.

    Згідно MOT-редакторів заднім приводом для нового Omega тому не було навіть для дебатів , оскільки не нова Omega ні одна копія приводу на передні колеса, але оселилися в тій же категорії автомобіля Saab повинен бути дев'ятитисячний

    Від Saab тисячі дев'ятсот вісімдесят дев'ять відомий автомобіль дивізія відокремилася і з тих пір належали 50% General Motors.

    Внутригрупповой конкуренції для нового Omega на європейському ринку, викликане занадто багато технічної близькості, GM хотів природно уникнути.

    У той час підозрі на МОЛ , який буде використовуватися знову 1,8-літрові двигуни для нового Omega, як отриманий з 2,0-літровий шістнадцять клапанів версії 2,3-літровий, який зробив би близько 150 кінських сил.

    В даний час розробляється двигуни V6, які повинні отримати новий Omega буде початок 1993 року готовий до виробництва і, ймовірно , спочатку запропонована в Vectra A і Calibra.

    ABS і водія і подушка безпеки пасажира буде новий Omega B з самого початку , щоб довести стандарт як підозрюється слівце.

    Система натягувач ременя буде також в розробці.

    А Кондиціонер фреонів буде також запропоновано, а також противоскользящего контролю (ASR) ведучих коліс.

    Характеристики нової Omega також стало ясно , що нова Omega повинна бути забезпечена можливість повністю переробити в кінці терміну служби.
    В "Авто-роуд" була опублікована у виданні 28.04.1993 малюнка, так само, як цей журнал представив поява нового Omega одного року до початку виробництва. Знову ж таки, основні елементи безпеки були описані, діапазон двигунів був введений може бути застосовано, навіть якщо технічні характеристики нового покоління V6 двигун не були забезпечені 173 к.с. для 2,5-літровий і 225 к.с. для 3,0-літровий.
     

     
    У слівце також дизайн модель була готова, так само, як побачили мисливці на Лісовий цар Нюрбургринзі Omega A в тестах на витривалість, яка була нібито вже оснащена новим двигуном V6.
     

  4. Лайк
    IvanVada13 получил реакцию от Kuzka в Opel Omega B History   
    Полная статья на сайте http://www.senatorman.de/opel_omega_b.htm
    Использовал переводчик.
    Стырил с драйва))))
     
     
    Opel Omega B
     

     
    Майже вісім років ознаками Omega A і B - Сенатор Модифіковані тільки в деталях - верхня межа діапазону моделі автомобіля Opel представляє Це було до того з середини 1960-х років успішно практикується в Opel філософії нової моделі приблизно через 4 роки. модифікувати всі оптично і представити в основному недавно розроблений наступника тільки кожні 8 років.
    У разі Omega A і B Senator оптичні зміни в модель 1991 року, однак, впав з виключно скромним. З боку двигуна інновації з C26NE і C30SE пожирав очевидно в значній мірі бюджет, який був запланований на підтяжки обличчя Омега А і В сенатора.
    Так що це було Омега А і сенатор У 1994 настав час для наступника, оскільки показники продажів були, звичайно, на початку 1990-х років - з-за кричущих недоліків пасивної безпеки - набагато більш зламана, а то й німецький стандарт величезний приріст попиту на б участь.
    У період з 29 квітня 1994 року Omega B увійшли в виставкові зали дилера.
    Новий Omega B взяв на себе і для Omega A і B сенатор вдалося , тому що стратегічна орієнтація Opel повинна бути спрямована по волі материнської компанії GM зокрема малих моделей обсягу. Вгадуємо автоматичного преса, що сенатор B може бути додатково побудований в 1996 році як флагман флоту Opel, не повинно бути правдою.
    Сенатор як незалежна, верхній округлюють модельним проданого результаті надмірного технічного і оптичної близькості до дешевих Omega, і, звичайно ж, в світлі його недоліки з точки зору пасивної безпеки (які хотіли прийняти в цьому транспортному засобі і діапазон цін кілька потенційних клієнтів) легко мало, щоб виправдати розвиток незалежного наступника.
     

     
    Перші Прототипи нового Omega B спливли в липні 1992 року (AutoBild).

    AutoBild здогадувався тоді , що новий Омега, ймовірно , представляють верхній кінець палітри Opel.

    Заходи , передбачені для нових двигунів Omega, а саме 2,0 - літровий двигун з вісьмома клапана з тих пір, новий 2,0 - літровий 16v 136 к.с. і два V6 двигуни з 2,5 (165 к.с.) і 3,0 літра ( 224 PS) в той час було так - звичайно , вже відомі - для фактичної продуктивності двигунів V6 за винятком.

    Додано повинні придумати 85 і 115 к.с. два 2,5 - літровий дизель.

    Також відомі в даній області , що новий Omega бути встановлені в стандартній комплектації з АБС і подушками безпеки і 16-дюймові колеса будуть отримуват
    и.
     
    У березні 1993 року вдалося AutoBild зловити інший, по- , як і раніше сильно замаскований "Erl короля" Омега Б. Тепер це було також відомо , що новий 2,5-літровий дизельний двигун від BMW прийде і що підвіска нового Omega буде в значній мірі відповідають в відтоді Omega 3000 -

    В цей час, то шлях також ясно , що Opel Senator буде вже встановлено на моделі в 1994 році.

    Крім того, тепер стало відомо , що нова Omega посилені двері, натяжителей ременів і - за додаткову плату - буде доступна з системою контролю тяги.
     

     
    Auto Zeitung вийшов в серпні 1990 року, до речі досі передбачалося, що витончені лінії Omega A триватиме. Лінії вид ззаду пізньої серії досить схожі:
     


     
    Слівце також опублікував у своєму випуску від 28.03.1992 креслення, на яких слід очікувати пізню появу Омега B.
     

     
    Решітка, графічний дизайнер газети уявив подібне раніше, такі як підтяжки обличчя Vectra A, закруглені фари не в відміну від Corsa B.

    Згідно MOT-редакторів заднім приводом для нового Omega тому не було навіть для дебатів , оскільки не нова Omega ні одна копія приводу на передні колеса, але оселилися в тій же категорії автомобіля Saab повинен бути дев'ятитисячний

    Від Saab тисячі дев'ятсот вісімдесят дев'ять відомий автомобіль дивізія відокремилася і з тих пір належали 50% General Motors.

    Внутригрупповой конкуренції для нового Omega на європейському ринку, викликане занадто багато технічної близькості, GM хотів природно уникнути.

    У той час підозрі на МОЛ , який буде використовуватися знову 1,8-літрові двигуни для нового Omega, як отриманий з 2,0-літровий шістнадцять клапанів версії 2,3-літровий, який зробив би близько 150 кінських сил.

    В даний час розробляється двигуни V6, які повинні отримати новий Omega буде початок 1993 року готовий до виробництва і, ймовірно , спочатку запропонована в Vectra A і Calibra.

    ABS і водія і подушка безпеки пасажира буде новий Omega B з самого початку , щоб довести стандарт як підозрюється слівце.

    Система натягувач ременя буде також в розробці.

    А Кондиціонер фреонів буде також запропоновано, а також противоскользящего контролю (ASR) ведучих коліс.

    Характеристики нової Omega також стало ясно , що нова Omega повинна бути забезпечена можливість повністю переробити в кінці терміну служби.
    В "Авто-роуд" була опублікована у виданні 28.04.1993 малюнка, так само, як цей журнал представив поява нового Omega одного року до початку виробництва. Знову ж таки, основні елементи безпеки були описані, діапазон двигунів був введений може бути застосовано, навіть якщо технічні характеристики нового покоління V6 двигун не були забезпечені 173 к.с. для 2,5-літровий і 225 к.с. для 3,0-літровий.
     

     
    У слівце також дизайн модель була готова, так само, як побачили мисливці на Лісовий цар Нюрбургринзі Omega A в тестах на витривалість, яка була нібито вже оснащена новим двигуном V6.
     

×
×
  • Создать...