Перейти к содержанию

Как сделать из BMW ракету на колесах или мини мануал для прокачки тачки


root

  

1 пользователь проголосовал

  1. 1. Вам помогла статья?

    • Да. Спасибки
      1
    • Мало инфо
      0
    • Нет
      0


Рекомендуемые сообщения

МОДЕЛЬ       РІК       BHP 

 

316i         1990-98    102 

318i         1990-98    115 

318is       1991-95     140 

318tds     1995-98     90 

318ti        1994-96    140 

320i         1990- 96    150 

323i         1994-98     170 

325i         1990-94     192 

325td       1993-98     115 

325tds      1993-98     143

328i          1994-98    193 

M3            1992-95     286 

M3 EVO     1995-98    321 

 

Доопрацювання вихлопу

Модифікація стандартного глушника 316i / 320i дорестайлінг (з однією трубою).
Суть доопрацювання полягає в перетворенні банки 320i в аналог оригіналу 335i.
 
Переваги перед популярними рішеннями:
- Використовується оригінальна банку 320i
- Не потрібно купувати дорогу банку,
- Збереження оригінального зовнішнього вигляду,
- Звук банки можливо повністю налаштувати під замовника (в розумних межах),
- Розводка насадок можлива під повністю стандартний бампер 320i, тобто не вимагає заміни,
- Звичайно ж низька вартість.
 
Гальма
1.Повний комплект нових гальм ///M Performance в будь-якому кольорі (помаранчеві / червоні / жовті)
2.Нові передні 6-поршневі гальма ///M Performance для E90 / E91 / E92 / E93
Встають на bmw F30.
 
Изображение
 
 
Шумоізоляція
Правильна і грамотна шумоізоляція салону сприяє не тільки комфорту під час їзди, а й ряду інших нюансів.
Чим менше подразників чує водій, тим менше він втомлюється в дорозі. Особливо це важливо, коли відбуваються поїздки на далекі відстані.
Другим плюсом додаткової шумоізоляції є те, що тепло, накопичене в салоні автомобіля, триваліше зберігається там за рахунок матеріалів, що використовуються при обробці дверей і підлоги.
Изображение
 
 
Музика
Всі комплекти розділені на 3 лінійки:
1.Basic
Рішення з цієї лінійки призначені для тих, кого не влаштовує штатний звук, і кому хочеться мінімальними витратами отримати прийнятний звук. Установка комплектів з даної продуктової лінійки дозволяє вирішити проблеми максимальної гучності, і брак високих частот. У складі системи повна або часткова заміна штатних динаміків, включаючи установку твитеров і оригінальних рамок, 4 канальний підсилювач. (ETON, ESX, ETON+SUB, ESX+SUB)
2.Hi-Fi
Рішення з цієї лінійки призначені для цінителів якісного звуку, для тих, хто хоче за розумний бюджет отримати аудіосистему високого класу з DSP процесором. У складі системи повна або часткова заміна акустики, включаючи установку твітерів і оригінальних рамок, 6 канальний підсилювач з вбудованим DSP процесором, авторська настройка. (DSP by AV ETON, DSP by AV ESX)
3.Individual
Для тих, хто не сприймає компромісів, хто хоче стати співавтором своєї аудіосистеми і брати активну участь в її створенні. Для тих, хто вважає, що в звуці не може бути дрібниць, ніяких обмежень, звук і тільки звук. У складі системи повністю авторський підбір компонентів, проектування технічного завдання на інсталяцію компонентів, авторська настройка.
 
 
Мотор
 
 
 
Підвіска
 
1) "Стандартна спортивна підвіска". Розроблено як компроміс між керованістю і прохідністю. Ми пропонуємо не змінювати дорожній просвіт і залишити його стандартним. А для поліпшення керованості ми встановлюємо жорсткі амортизатори (KONI або Bilstein) і жорсткі стабілізатори поперечної стійкості. В результаті нам вдається істотно поліпшити керованість автомобіля, і зберегти достатньо хорошу прохідність.
 
2) "Низька спортивна підвіска". Розроблено на підставі закордонного досвіду і передбачає зменшення дорожнього просвіту. У програму входить установка жорстких знижених пружин, установка жорстких спортивних амортизаторів і жеских стабілізаторів.
 
3) "Східний пакет". Розроблена з урахуванням рекомендацій BMW AG. В її основі лежить збільшення дорожнього просвіту з одночасним встановленням жорстких амортизаторів і стабілізаторів поперечної стійкості. Дозволяє незважаючи на підвищення центру ваги автомобіля, істотно поліпшити керованість в порівнянні зі стандартною підвіскою.

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.

Гость
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

  • Последние посетители   0 пользователей онлайн

    • Ни одного зарегистрированного пользователя не просматривает данную страницу
×
×
  • Создать...